Bu proje sayesinde elmayı bir STEAM yıldızı yapmayı hedefliyoruz. Bu nedenle bu meyveye disiplinler arası bir bakış açısıyla, eğitimde inovasyonu ve dijitalleşmeyi dikkate alarak bakacağız. Proje fikri, genç okul çocuklarında dijital becerilerin, sağlıklı beslenme alışkanlıklarının, ekolojik tutum ve davranışların geliştirilmesi ihtiyacının farkına varılmasından sonra ortaya çıktı. Aynı zamanda bilim, edebiyat, sanat, teknoloji gibi birçok alanda elmanın varlığını keşfedecekler, böylece elmanın onlara kazandırdığı meslekleri öğrenecekler. Bilim, teknoloji, mühendislik, sanat ve matematik alanlarındaki etkinlikleri içerecek olması nedeniyle bir STEAM projesidir. Projedeki etkinlikleri gerçekleştirmek için çeşitli dijital uygulamaların büyüsünü bu şekilde kullanmayı öneriyoruz: Arloopa, Avatar, Colorillo, Canva, Book Creator, Quiver, Padlet, Geanially, Pixel Art, ChatterPix Kid, Scratch vb. Öğrenciler yalnızca tüketici değil, aynı zamanda dijital yaratıcılar da olacak.
Katılan Ülkeler
Romanya(9), Moldova Cumhuriyeti(3), Türkiye(3), Yunanistan(3), Malta(1)
Beğen |
4 kişi beğendi